duminică, 20 februarie 2011

frumusetea nu trebuie ignorata :d

Buuna :d

Imi place sa ma interesez de multe " retete " , " trucuri " pentru a avea o piele mai frumoasa si sanatoasa.Am gasit cateva lucruri foarte interesante si eficiente. Le-am incercat si chiar mi-au priit bine .:d

1.Vrei o piele catifelata ? O poti avea.:d . Dimineata si seara amesteca intr-un bol , putin bicarbonat de sodiu + un strop de demachiant.  Acum poti lua demachiantele si sa le inmoi in acea " crema" si intr-o saptamana , 2 [ depinde de ten ] vei avea o piele catifelata si frumoasa .:d
2.Vad ca iar a venit frigul . Ingrijirea buzelor in sezonul rece e foarte importanta. Crema de galbenele este perfecta pe langa strugurelul care il foloseai. [ eu folosesc crema de galbenele de vreo 5 , 6 ori pe zi , poate chiar mai mult si sunt foarte multumita ].
3.Daca unghiile incep sa se ingalbeneasca x_x , poti stoarce o lamaie intr-un bol , apoi sa-ti bagi degetele in el[ scuze expresia] . Unghiile se vor mai albi in cateva zile.:d
4.Incearca sa bei cat mai multa apa. Apa iti hidrateaza pielea.;)
5.Stiai ca .. daca mananci neregulat si pe graba , acest lucru iti poaate afecta pielea ? Pielea imbatraneste usor mancand pe graba si neregulat , okk, mai sunt si fast-food-urile si dulciurile , dar astea le stie toata lumea.
6.Ai aflat ca .. daca mananci prea multa ciocolata , incep sa-ti apara cosuri ? Multa ciocolata = multe cosuri.


Sper ca vau fost de ajutor lucrurile scrise mai sus. :d O sa mai postez genuu acesta de scrieri. :d As vrea sa-mi spuneti parerea voastra despre ele si daca le-ati pus in aplicare , ce rezultate au avut ?

2 comentarii: