duminică, 20 februarie 2011

De ce sa cumperi , cand poti face acasa ?:d

Am gasit acum cateva zile , 3 retete care se pot face acasa in loc sa le cumperi de la magazin , avon , oriflame , etc.;)
1. Un fel de balsam pt par . 2. Spumant de baie. 3. Anticearcan.   [ Eu le-am gasit pe net si m-am gandit sa le imparatsesc cu voi , inca nu le-am incercat , dar , merita , cine stie , poate chiar merg. ]


1. " Balsam "  - Amesteca putin bicarbonat de sodiu cu o ceasca de apa si la adaugo pe parul umed la ultima clatire. Stai in jur de 2 minute ;) Si apoi clateste parul.
2. Spumant de baie - Amesteca o ceasca de apa cu 1/2 cesti de miere si 1/2 cesti de sapun lichid. Pune-le intr-o sticla si adauga-l la baie.
3. Anticearcan -  Pune-ti pe ochi 2 felii de cartofi si stai in jur de 15-20 minute.:d



[ Repet. eu inca nu le-am incercat , le voi incerca cat de curand , sunt foarte nerabdatoare sa incerc cea cu spumantul de baie . :d ]

Un comentariu:

  1. cea cu anticearcanul am incercat-o eu si merge :D sau mai incearca cu castraveti...acelasi efect.
    oricum sunt mult mai bune metodele naturiste si mai ieftine decat cele de la avon, oriflame, etc..

    RăspundețiȘtergere